maandag 11 februari 2013

Dag 2:  Hieronder enkele beelden van dag 2.  Het weer was een beetje minder, maar toch nog een goed zicht op de piste.  Toen de liften om 16.00 u stopte, is het beginnen te sneeuwen.  En dat doet het nu nog steeds (20.30 u) Dat belooft voor morgen.
Groetjes

De toffe skiploeg van Sint-Jan en OLVI

Uitzicht vanuit het hotel 's morgens op dag 2


Ook een skimonitor valt wel eens ...








Actie!

















Gelukkig was deze niet voor ons!







Ook een beetje cultuur ;-)

1 opmerking:

seppe c. zei

Oooooh als ik die foto's zo allemaal zie heb ik spijt dat ik geen jaartje ben blijven zitten daar op st-jan kon in nog een keertje mee :) raar maar waar ik zit thuis maar toch ben ik degene met heimwee :s Nog veel plezier daar en geniet van de sneeuw (niet té letterlijk nemen he) vele groetjes aan iedereen daar van uit grijs België :D